27 Eylül 2012 Perşembe

Cemik Ve Fotoğraf Çekimi

Sevgili kardeşim, Ecey ve Cemik'in dayısı Spa fuar için Çin'e gitmişti.. Geçtiğimiz hafta döndü..
Ve Cemik için çok şık bi kıyafet getirmiş...
Şapkamız da annemlerin geçen seneki seyahatlerinden hatıra.. Dolayısıyle bir miktar Cemik'in kafasına küçük kaldı.. :))
İşte mankenimiz Cemik ve yakalamayı hayal ettiğim poz.. Yani amacıma ulaşmışım :))
Amma ve lakin bu pek de kolay olmadı...
Buyrun hikayesi....
Öncelikle Cemik'i giydirdim.. "Hadi annecim kalk bakalım" dedim...
Elimdeki fotoğraf makinesini görünce direk kendini yere attı :) Tutturdu "isterim de isterim" diye..
"Veririm ama bi şartla, kalk ayağa, tak bakalım o şapkayı" dedim... Hiiçççç ikiletmedi..
Ama ben makinayı vermek yerine fotoğraf çekmeye başlayınca isyan etti, aldığı gibi çarptı şapkayı yere...
"Ne kandırıyosun el kadar çocuğu!!" bakışına dikkat!
Eh anneler yalan söylemez, çocuğunu kandırmaz deyip paşa paşa verdim makinayı..
Tabi ki anneler çocuğunu kandırmaz diye güzelim makınayı hiç edecek değildim, bir iki dakika sonra geri aldım..
Cemik de iki tepinişin arkasından makinayı geri alamayacağını anladı ve başka yasaklı şeylere yöneldi.. Bakınız saç kurutma makinesi... Ben "hayır" deyince makinayı yere bırakıp şapkayı çıkardı...
Çözmüş adam işi, o şapka sihirli.. Çıkarıcam deyince birşeylere izin veriyorlar..
Bu sefer savaşı ben kazandım, vermedim saç kurutma makinasını.. Şapka da cebren ve hile ile kafaya geçirildi.. Bakınız öyle küçük ki havada duruyor.. :)
Bu arada Cemik hala yasakların peşinde.. Orada bir sopa var...
Vee evreka!!! İşte kostümü tamamlayan aksesuar!!
Gözetimimde sopayla oynamasında bir sakınca görmüyorum.. ;)
Sopayı halıya attığında çıkardığı ses hoşuna gitti, hemen işi oyuna çeviriyor..
Ve nihayet kayda değer pozlar vermeye başlıyor..
Salyalı Ninjam benim!!
Hoyttt!!!!
Vee işte "hadi oğlum aç bacaklarını" komutu sonrasında, Cemik ayaklarına bakarak bacaklarını açar, bu elfony de deklanşöre basar... :)

24 Eylül 2012 Pazartesi

Cemik Ve Hayatın Zorlukları VOL 9

Cemik büyümeye ve hayatın zorluklarını öğrenmeye devam ediyor..
Mesela insanlar bir şey elde etmek için çaba sarf etmek zorunda kalabiliyor..
Buyrun Cemik ve bisküvi macerası.. :)
İyi seyirler...
Videonun tarihi: 21 Eylül 2012
Cemik 19 Ay 3 Haftalık

22 Eylül 2012 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 50

Buyrun bu haftanın instagram anlarıma..

Cemik ve kardeş aşkı.. Her fırsatta kardeş öpülüyor, cici yapılıyor :)
Bunlar da Cemik'in en sevdiğim hem kara hem su papikleri.. Üstelik de canaforlu.. Ama sanırım son giyişlerimiz.. Hem ayaklar büyüdü hem de havalar iyice serinledi..
Bu da sanatsal bir çalışma.. "Akşam güneşi gölgesi" adlı çalışmam.. :P
Ve sanırım bir Pazar günü ritüeli oluşuyor.. Çocuklar uykuda ve biz yine keyifteyiz..
Geçen sene Cemik katı gıdaya başlayınca kendim yapmaya başlamıştım yoğurdumu.. Tarifi hatırlamak isteyenler buraya tıklayabilir..
Bu seneyse taze sağılmış köy ineği sütüyle yapıyorm.. Lezzeti de kıvamı da mükemmel oluyor..
Kışlık çalışmalarına da start verdim.. Bu işin "şişe domates" ayağı.. Az bir miktar bamya da yaptım ama daha yapmam lazım.. Cemik'in en sevdiklerinden biridir kendisi :)
10kg domatesten şişe domates.. Bi 15 kg daha yapmam lazım sanırım...
Bizim evde menemen 2 çeşit pişiyor.. Soğanlı benim için, soğansız Kocci için... :)
Hayatımda canımın hiç istemediği kadar çok tatlı istiyor canım şu ara.. Sanırım daha fazla enerjiye ihtiyacım var.. Ama böyle çikolata, kek, dondurma gibi abur cubur olacak.. :) Bu da favorimdir.. Kocci sürprizi..
Bu da Nazo ve elinden kurtardığım zavallı çekirge..
Abi Cemik ilk defa Ecey'i kucağına aldı.. Bakmalara, öpmelere, burnuna bibiip yapmalara doyamadı.. :)) Tabi sonra kucağından alınca da kızdı. E haklı çocuk.. Ecey benim kızımsa onun da kardeşi.. :))
Cemik'in geçen geceki uyuma şekli.. Buna bi kaç kere daha denk geldim.. O da benim gibi yastığa sarılarak uyuyor..
Oyunda çekişme devam ediyor.. Yine rekor bana geçti.. :)
Geçen gün Cemik uyurken Ecey'le mini bir yürüyüşe çıktık.. Yanaklara dikkat! Doorstepping Cemik için "yanak cumhuriyeti" derdi bebekken ama sanırım kızım daha çok hakediyor bu lakabı.. :)
Ve dün itibariyle kızım jimlastik hayatına başladı.. Bu abisinden kalan Chicco'nun ErgoGym oyuncağı.. Kas gelişimi açısından çok faydasını gördüğüme inanıyorum.. Umarım Ecey de nasiplenir de abisi gibi erken erken ayaklanır, oyunlara çabuk dahil olur.. :)
Bu arada şimdilik abisi uykudayken oynuyoruz bununla çünkü Cemik hala bunun tepesinde vakit geçirmeye bayılıyor.. Gerçi çok sevdiği salıncağını hiç arıza çıkarmadan kardeşine verdi ama yine de birden yüklenmemek lazım..
.
.
İşte böyle bir hafta daha geldi geçti..
Umarım memleketin çalkalandığı şu dönemde Pazar günü içimize su serpecek haberlerle uyanırız..
Herkese iyi hafta sonları..

19 Eylül 2012 Çarşamba

İki Çocuğu Zapteylemek...

28 Ağustos'tan beri iki çocuklu bir anneyim.. O_o Amanniiinnn ne zaman büyüdüm, biri geçtim iki çocuk annesi oldum ben!! (bu ani farkınavarışı şimdilik erteliyorum)

Cemik'le gezmenin dibine vurmuştum.. Hatta normalde çalıştığım için gezme fırsatım pek olmazdı, resmen bunun acısını çıkarmıştım..

Şimdi bir kaç haftadır eve tıkılmış durumdayım.. Kafamdaysa "ülen iki çocukla nereye nasıl çıkılır?" ın cevabını arayan tilkiler dolanıyor..

Hadi Ecey bebek arabasında, Cemik'i de bebek arabasına koysam iki arabayı nasıl idare ederim? Cevap basit.. Edemem :)

Eh bütün gün Ecey'i kanguruda da taşıyamam.. Belim nane molla azcık.. En çok bir saat taşıyabilirim.. Taşısam bile Cemik oturduğum anda kucağıma gelmek isteyebilir ya da düşer canı acır kucaklamak lazım.. Vs.. Vs... O iş bakkal çakkal için tamam ama uzun sürebilecek bir gün için cırt! :))

Amaaa birden annemin bizi nasıl zaptettiğini hatırladım.. Cemik'i büyütürken hiç böyle birşeye ihtiyaç duymamıştım tüm ilgimi onun üzerinde tutabiliyordum ama şimdi bir anlık dalgınlık ya da arkama dönmeye mal olabilecek çok kıymetli varlıklarımın sayısı iki.

İşte çocuk zapteyleyiciler!

Annemin biz küçükken kullandığı böyle bir şeymiş sanırım..
Aslında ürünün adı "çocuk tasması" ama çok sevimli bir isim olmadığı için ben "çocuk zapteyleyici" demeyi daha uygun buldum.. :)
Şimdilerde daha bir işlevsel ve sempatikler..
Çanta şeklinde yapmışlar..
Aynı zamanda yeni yeni yürümeye başlayan çocukların elini tutmadan dengede kalmasını da sağlayabilirsiniz..
Zaten burada mesele çocuğu sıkmak, boğmak, özgürlüğünü kısıtlamak değil..
Tam tersine sokakta hep elimizi tutarak yürüyen bebelerimize bir miktar daha özgürlük vermiş oluyoruz..
Hem de gözümüzün önünden kaybolmalarını engellemiş oluyoruz..
Diğer bebeğe bi bakayım derken bir an bile o korkuyu yaşamak bir ömre bedeldir herhalde..
Allah korusun!
Ben alış-verişimi yaptım.. :) işte karşınızda Elmo!
Bakalım ne zaman gelecek? Ne zaman oğlum kullanmaya başlayacak...
Bakalım sevecek mi? İşe yarayacak mı?
Merakle bekliyorum...
 
Not: Artık Türkiye'de de birçok yerde bulabiliniyor ama almak isteyenlere daha uygun fiyata daha fazla çeşit bulabilecekleri için e-bay i tavsiye ederim..
Anahtar kelime olarak "baby walking safety" i kullanabilirsiniz ;)

 

 

17 Eylül 2012 Pazartesi

İyi ki Saklamışlar VOL 3 - Amerikan Servisi

Genlerimizdeki saklama durumundan bahsetmiştim daha önce.. Hatırlamak isteyenler buraya ve buraya tıklayabilir..
Yine "iyi ki saklamışlar" dediğim çocukluğumun Amerikan servisi çok yakında Cemik'e sunulmak üzere kenarda bekliyor..
Bu ön yüzü..
Her görüşte kullandığım günlere gidiyorum.. Ve hatta yerini bile hatırlıyorum, mutfak tezgahıla bulaşık makinesinin arasındaki daracık aralığa koyardık..
Bu da arka yüzü..
4 tane bilmece var.. Uzun süre oyalar herhalde Cemiş'i..
Şimdi bizim memlekette de vardır mutlaka çeşit çeşit çocuklar için Amerikan servisleri.. Bizde olduğu için hiç bakınmamıştım şimdiye kadar.. Çocukları yemeğe teşvik etmek için bire bir.. Edinmekte fayda var ;)





15 Eylül 2012 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 49

Buyrun bu haftanın instagram anlarıma..
İki gün üst üste bakın ne denk geldi.. Eskiden uğur sayardık..
Cemik, Ecey ve ben.. Ve yeni akşam yemeği rutinimiz... Kocci de olsa ailecek sofradaydık yazabilirdim :)
Geçenlerde ekstra dağınık çatı katına çıktım toparlama ve mini bir düzen oluşturmak için.. Ama nereden başlayacağımı bile bilemedim.. Elimi neye atsam bi süre hatıralara daldım kaldım..
Ama yine de bi miktar üfürükten de olsa toparladım..
İnstagram daki oyun çekişmesi devam ediyor..
Geçenlerde çocukları yatırıp karı koca keyif yaptık..
Bu da son rekorum.. Aslında üstüne çıktım ama rakibim dişli çıktı..
Çalışmalarım sürüyor.. :)
Bu yastık kılıflarının da biri kızımın biri oğlumun..
Ecey Hanım da abisi gibi pek kıpırda.. Yüzükoyun yatırınca beşiğinde mini bir tura çıkıyor :))
Ve Ecey'le ilk kez mini bir gezinti yaptık.. Markete kadar gittik geldik, ikimiz de hava almış olduk..
.
.
İşte bir hafta daha böylece geldi geçti..
Artık zaman eskisinden daha çabuk geçiyor sanki..
Daha renkli günler bizi bekliyor gibi.. :)
.
Herkese mutlu hafta sonlari....
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ye

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içeride çocuk var (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) sosyal sorumluluk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (2) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)