14 Nisan 2012 Cumartesi

Haftanın Insatgram Anları VOL 26, 27

Son bir haftadır aksilikler üst üste geldi.. 
Çok bunalmış durumdayım..
Yorgunluktan gece 11'i bile göremez oldum..
O yüzden de geçen hafta "haftanın instagram anları"nı yapamamıştım..
O yüzden buyrun son iki haftanın instagram anlarıma..
 Cemik'in albümünü hazırlamak için yaşını doldurmasını bekliyordum.. Nihayet başladım.. 
Kendisine hitaben notlar yazıyorum her fotoğrafın altına.. Yıllar sonra bakması güzel olacak..
 Pazar günü Doorstepping ve Turchii'lerle Ildırı'ya gitmiştik..
Dalından çağla badem topladık..
 Kuzen Ardrone'u da getirmişti.. Hafif rüzgara rağmen uçurdular.. 
 Cemik açık havada uyudu o gün akşam üstü uykusunu..
 Pazartesi sabahı pozitif uyandım.. Canafor diş fırçalığımızla günaydın dedik..
 Sonra bileklik örmek için çarşıdan neon renklerde ip aldım.. 
 O gün arkadaşım bit kadar saçlarımı balık sırtı örmeyi başardı.. Çok da güzel oldu..
  Kocci'yle yemeğe çıktık o akşam.. Beni almak için Alsancak'a geldi.. Ben de anneannemi ziyarete gitmiştim.. Ama apartmana girmek için 100m engelli parkuru geçmem gerekti.. Gül sokağın o günkü hali..
Salı günü Cemik'in bakıcısı ve evi toparlayan kadın işi bıraktı.. 
O günkü sinirimle bütün detayları anlatasım, yazasım ve rahatlayasım vardı ama şimdi başa sarıp sinirlerimi bozmak istemiyorum.. 
Ama kısaca evinde tadilat başlayacak, çalışan, bir çocuklu, düşük tehlikesi geçirdiğini bildiği hamile bir kadını yüz üstü bıraktı.. Üstelik bir kaç hafta önce kayınvalideme "evde yaşarken tadilattan nefret ederim" demiş.. Allahından bulsun diyorum.. 
Bu durum dolayısıyla eve dönüş yapmak zorunda kaldım.. Tekrar bakıcı aramak, bulmak, güvenene kadar başında durmak ve çocuk emanet edecek duruma gelmek en azından 2 ayımı alır.. Zaten 8 aylık olunca işi bırakıp eve dönecektim.. Erken döndüm, ne yapalım..
Her şerde bir hayır vardır diyelim..
Kocci bu tadilatı BTT olarak isimlendirdi.. Yani Büyük Türk Tadilatı.. 
İlk ayakta pencerelerimiz Aragon gazlı pen ile değiştirildi..
Dolayısıyla ev inşaat alanına döndü.. Şansımıza yaz gibi giden hava o gün serinledi, evdeki bütün pencereler aynı anda sökülünce evde durulmaz oldu.. Cemik'le günü bahçede geçirmemiz gerekirken çise kıvamını biraz aşan yağmur yüzünden komşuma sığındık.. Bütün gün kızcağızın başındaydık.. İyi ki var.. Okuyorsa öpüyorum =*
 Ertesi gün parke ve kalan iki pencere de halledildi.. 
Bu o gün, mutfağımın hali..
Naylon maylon serdiler her yere ama maalesef o kadar toz toprak inşaat pisliği oldu ki, o minnacık moloz tozları her yere sinsice sızdı..
 Pazar günü Cemik'i anneannesine bırakıp Kocci'yle kolları sıvadık.. Yapabildiğimiz kadar temizliği yaptık..
En azından bi kabasını aldık, ev tekrar terlikle gezilebilir hale geldi..
Hava da ısınmaya başlamıştı, hararetimi buzlu sodayla aldımdı biraz..
Hazır Cemik de annemlerde ve keyfi yerindeyken Kocci'yle bir Pazar kaçamağı yaptık..
Bu kaçamağı hak etmiştik..
 Yeni haftaya işte böyle bir başlangıç yaptım..
Evde dünyanın temizlik işi varken, tam da zamanında elektrikli süpürgem bozuldu.. 
Geldi mi üst üste geliyor işte.. Ama neyse ki tamir oldu, dün Kocci getirdi.. 
Allahıma bin şükür saatlerce kendi kendine oyun oynayabilme kapasitesinde bir oğlum var..
Bütün bu hengame ve gürültüde Cemik hem bütün uykularını uyudu hem de beni hiç üzmeden odasında oturdu..
Ev yavaş yavaş adam olmaya başladı.. Salon perdelerini de yıkayıp, ütüleyip, astık. Mobilyalar yerli yerine geldi.. Yerleşmesi gereken ıncık cıncıklar bitmese de inanılmaz boyutlardan çıktılar.. Pencere pervaz kenarlarının boya rötuşları yapılacak daha ama o kadar büyük işten sonra bu o kadar korkutmuyor gözümü..
Şu günlerde de dış cephe izolasyonu yapılıyor.. Evin her iki karışına bir dübel atılıyor.. Kafam oldu kazan.. Ama en azından evin içinin işi bitti.. O da bir şey..
Ben de bugün hiç işim yokmuş gibi mutfaktan çıkmadım.. Anneanne böreği aşerdim de :) 
Kenardan göz kırpan da Aselasan 4811, kendisi telsiz olur.. 
Nostalji olsun diye almak istiyorduk, Camiadan bir abimiz hediye etti..
.
.
İşte böyle geldi geçti iki hafta..
Umarım hafta sonumuz güzel geçer..
Herkese iyi hafta sonları..

8 yorum:

  1. nerdesin napıyorsun o kadar merak ettim ki,en son rüyamda post yazdığını gördüm,baktım yoktu,rüyalarım çıkmaz zaten:))yazmadığın kadar varmış,çoook geçmiş olsun,kolay gelsin..her şey yoluna girsin,bebik sağlıcakla doğsun,sen de böyle uzun aralar verme inşallah..kendi kendini oyalayabileyerek bir kez daha hayran bırakan Cemik'i çok çok öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok teşekkür ederim.. Bir iki hafta daha bu tempodayım sanırım.. Umarım tahminimden çabuk biter işler..

      Sil
  2. Resimler harika..Diş fırçalık ayrı bir harika...=)

    YanıtlaSil
  3. Çok enerjik ve çalışkansın tebrik ederim şekerim. Evet her işte bi hayır vardır, boşver bakıcıyı filan. Giden gitmiştir o an bitmiştir bıkbık deermişim :D
    Sen üstesinden gelirsin herşeyin, işler yetişir..
    Cemiki de kendi başına oynamayı ne güzel öğretmişsin, idolümsün yeminlen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :)) Ben de şu ara kendime tembel ve bezgin yakıştırmaları yapıyordum.. Oradan enerjik görünüyorsam ne mutlu bana :) Sanırım o enerjiyi de tüketmeye başladım.. Tamamen depo boşalmadan şu işler bi bitse..

      Sil
  4. Nasıl bir efor böyle!
    Okurken gözümde canlandırdım, ev tadilatı en sıkıcı konulardan biridir, neyse ki bitmiş.
    Oğlunun kendi kendini oyalayabilmesi çok iyi, umarım hep öyle kalır.
    Albüm işini ben hala becermiş değilim:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albüm işine "bu işin içinden nasıl çıkacağım" diye başlıyor insan ama başlayınca da göz açıp kapayana kadar bitiyor.. Sen çok daha yaratıcı işler yaparsın eminim.. Hem de çok zevkli :)

      Sil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)