7 Nisan 2017 Cuma

Woody Elfony



Bazen hayal kurmaya bile gerek yok biliyor musunuz?
Hayat kendi kendine şekillendiriyor her şeyi. 
Çok uzun zamandır yazmadım mesela.. Gelmedi içimden..
Şu an içimden fışkırıyor cümleler..

Yeniden bir doğuma hazırlanır gibiyim..
Kendi kendisine gelmeye karar vermiş bir bebek sanki heyecanımın sebebi..

İnsan hep bir arayışta değil mi hayatı boyunca?
Bazen hedefler koyuyor hayatına, asla ulaşamıyor..
Bazense aniden gelen kötü olaylar gibi, güzellikler de hayatına giriveriyor insanın..

Doğumuma az kaldı.. Karnım burnumda..
Hazırlıklarım tamam neredeyse..
Hafif sancılarım bile başladı..
Doğsun, her şey başlasın istiyorum deli gibi, bir yandan da "hayır, hepsi mükemmel olsun, sonra doğsun" diyorum..

Bir doğum düşünün ki tarihini seçmek tamamen benim elimde.. Hatta dakikasını.. Saniyesini..
Çok heyecanlıyım..

Hayat yordu beni evet.. Gün geldi nefes alamadım..
Kendimi sulara attım.. Serinledim..
Sonra gün geldi o su serinletmeye yetmedi.. Ya da dalamadım yakınımdaki derinliklere..
Nasıl ki yer çekimi seni ulaştırır birkaç saniyede atladığın yerden denize.. Atladım, bekledim bekledim dalamadım suya..

Herkesin hayatında olduğu gibi bir sürü aksilik, kötülük, mutsuzluk buldu yine beni de ard arda. 
Maalesef başına bir felaket gelince, daha sonra gelebilecek felaketlerden muaf olmuyormuş insan..
Bundan sonra her şey daha da zor olacak diyenlere inat yeniden doğurmaya karar verdim..
Hayalini kurduğumu yapmaya söz verdim kendime..

Her gün yataktan beni heyecanla kaldıracak yeni bir bebek..
Yeni bir hedef..
Yeni, yepyeni bir iş..



Anneliği yeniden öğreniyorum... 
Bebek kokusu gibi geliyor şimdilerde bana talaş kokusu..
Ahşabın yanan kokusu sanki bebe pudrası..
Atölyenin dağınıklığı, keyifle oynarken dağıtılmış bir çocuk odası gibi..
Üstüme püsküren talaşlar, tozlar konfeti.. 
Ellerime bulaşan cilalar, tutkallar sanki parmak boyası..
Her yeni fikir, proje; bebeğime tattıracağım yeni bir yemek gibi..

Ben hazırım doğuma..
Heyecanlıyım..
Dua edin olur mu?





15 yorum:

  1. domatesleri görünce aşçılık gibi bişey falan geldi ilk aklıma sonra anladım :) ara ara bakıyodum bloga bi yazı girdiniz mi diye insatgarmda yazdığınızı görünce hemen girdim bi solukta okudum bitti. özlemişim parmaklarınızdan dökülenleri. yolun açık olsun, herşey gönlünce olsun bende çok heyecanlandım şimdi o sihirli ellerinizle mükemmel kalbinizle gönlünüzle çok güzel şeyler ortaya çıkaracağınıza eminim

    YanıtlaSil
  2. Yolun açık olsun, bereketin olsun ♥
    Çok sevindim inan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende arada buraları yoklayanlardanım instagram blogları etkilediyse de özlemişim... yeni aldığım kitap gibi heyecanla okudum hayırlı uğurlu olsun sizinle büyüsün sevgiler Nesrin Bilgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nesrin, ben de yazmayı özlemişim.. Galiba daha sık yazacağım artık.. :)

      Sil
    2. evett daha sık yazın lütfen :*

      Sil
  4. Çok çok dua ediyorum senin için. Sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah. Babamın bir duası var; "Allah, korktuğundan emin, umduğuna nail eylesin" der. Bende sana söyleyim aynı şeyleri . Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. sen ne yaparsan güzel olur kardeşim:)bereketli olsun

    YanıtlaSil
  6. Bu heyecanın güzel kalbinize mutlulukla geri dönmesini dilerim <3

    YanıtlaSil
  7. Lütfen daha sık yazın güzellikler bırakmasın sizi hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  8. Bende okadar çok sevindimki 7nisan'ı gördüğümde(yeni yazı) ,ruhu okşuyor yazdıklarınız kadife gibi yumuşacık�� Sağlıkla kavuşun bebeğinize kokusu dünyanızı sarsın������ Urla'da sanat sokağımdayım şuan sizi andım içimde görsem dedim ����sevgiyle kucaklıyorum��

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)