14 Temmuz 2012 Cumartesi

Haftanın Insatgram Anları VOL 40

Buyrun haftanın instagram anlarıma..
Geçtiğimiz Cumartesi rötarlı da olsa Çeşme sezonunu açtık..
Eh Çeşme'ye gelip de akşam bir Veli Usta dondurması keyfi yapmamak ayıp olurdu..
Pazar sabahı muhteşem anneanne mizithropidesi vardı..
Geçen sene mini zehirlenme yüzünden doya doya yiyememiştim..
Hatırlayamadım diyenler buraya tıklayabilir.. 
 Pazartesi akşamı Kocci kıyağıyla lise arkadaşlarımla buluşma şansına nail oldum :)
Kızlar "akşam buluşalım mı?" dediklerinde ben "akşam benim için zor" demiştim ki... Kocci yetişip "sen git ben erken gelir Cemik'i yedirir yatırırım" dedi.. Yaşasın benim Koccimm.... :)
Bu yukarıdaki kare ve saate dikkatinizi çekiyorum.. Çok sıcak bir gündü..
 Eski günlerin hatırına yemeğimizi Caffeeco'da yiyelim dedik.. Ben ya muhteşem carbonarasından ya da şefin salatasından yerdim.. İkisini de menüden kaldırmışlar.. Çok büyük hayal kırıklığı yaşadım..
Eskiden kızların tercihi olan tavuklu biberiyeli makarnadan yedik ama o da eskisi gibi değildi pek..
Herhalde bir daha kolay kolay tercih etmeyiz..
Yemekten sonra da Reyhan'a geçtik ama Reyhan'dan da pek memnun kalkmadık.. Ya bizde sorun vardı ya da sıcaktan ahçıların ellerinin ayarı bozulmuştu...
 O gece sıcak bana çok dokundu.. Arabaya kendimi zor attım, veda kısmını biraz kısa kesmek zorunda kaldım.. Ama klima iyi geldi.. Saat 22:32'de 31 derece bana koydu.. Hamilelikten ötürü zaten bu dereceyi 40 civarlarında hissediyorum.. Bu yaz bana azıcık zor geçiyor..
 Salı günü Cemik'in eskilerinin olduğu 3 kutuyu önüme döküp kızımın da giyebileceklerini didikledim aralarından.. Bir koli ayırdım yine.. Ama itiraf ediyorum, bir kısmı vermeye kıyamadığım ve kız bebişe pek de gitmeyecek şeyler.. Ama hatıra olarak kalacaklar.. İleride Cemik'in de oğlu olursa, "bak bu benimdi" der giydirir belki.. Cemik benim yeleklerimden,  battaniyelerimden nasiplendi, neden onunkiler de nasiplenmesin? :) Di mi ama?
 Kıyafet operasyonuyla birlikte eskiden misafir odası olan odayı da boşalttık.. Artık burası bir dolap ve oyun odası.. Odanın tam detayları da tamamlanınca bir post yapacağım..
 Veee uzun süredir beklediğim an geldi.. hhandesign'dan muhteşem bilekliğim elime ulaştı.. Dankeşön diyorum sevgili kuzenime.. Bileğimde paralansın ;)
Perşembe günü kızım için alış-verişe çıkmıştık.. IKEA'ya da uğradık..
Bu vesileyle biriken kapakları da IKEA'ya teslim ettim..
Bilmeyenler için IKEA bir kapak kumbarası..
Ve dün sabah Cemik'i böyle yakaladım.. Gece Cemik'i annem yatırmıştı.. Çekmecenin kilini kilitlemeyi unuttuğu için Cemik ulaşmaması gerekenlere ulaşmış... Neyse ki tam zamanında girmişim odaya.. :) Bir daha böyle bir manzarayla karşılaşmamak için çekmeceyi boşalttım.. Neme lazım....
.
.
İşte bir hafta daha böylece gelip geçmiş oldu..
Herkese iyi hafta sonları diliyorum..

Yorum Gönder

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)