28 Temmuz 2012 Cumartesi

Haftanın Insatgram Anları VOL 41 - 42

Geçen hafta yazmamıştım haftanın instagram anlarını..
Buyrun iki haftanın instagram anlarıma..
 Bu Cemik'in favori yemek tabağıydı.. Kırdım.. :( Hem boyutu, hem derinliği hem de kulağından tutabilme özelliğiyle muhteşemdi.. Belki ebay'den bulurum.. 
 Bu da gıdıklı Cemik.. Çeşme'ye gelirken.. 
 Cemik'e şimdiden pinpon aşılarken.. İleride aile turnuvalarına o da dahil olacak :)
 İki hafta önceki sıcakların özetidir bence bu.. Gerçekten çok sıcaktı..
 Bu da bir web tasarım firmasının öc alış şekli :) Tesadüfen denk geldim.. 
 Bu da durumumun özeti.. Bugün de burnumdan soluyorum mesela.. Hatta en zor günlerden birini yaşıyorum :(
 Eluş ve Cemik ata binerken.. 
 Cemik'ten adab-ı muaşeret dersleri VOL 1.. Biberondan süt içilirken serçe parmaklar havaya kaldırılır.. 
 Bu da diwonderland'in başına gelen can sıkıcı bir durum.. Duyduk duymayan kalmasın.. Gruppal fırsat ve Rokoko turizm dolandırıcı iki firma.. İnsanların tatil heveslerini kursaklarında bıraktıkları gibi belki de zar zor ayırdıkları tatil bütçelerini dolandırıcılıkla alıyorlar.. 
 Cemik için tuvalet eğitimi denemesi yaptığımızdan bahsetmiştim.. Bu ilk denememiz..
 Ve ilk denemenin hemen sonrası :)
 Geçen gece, bahçede tek başıma vakit geçirirken çat diye bir sesle irkildim.. Bir baktım bir cırcır böceği iplik kutuma yapışmış.. Allah'tan üstüme yapışmadı, o saatte düşünemiyorum yaşayacağım paniği.. O_O 
Cırcır böcekleri de yapıştı mı inmek bilmez.. İlla tutmak gerekir.. Plaja kadar koşardım artık... :)
 Bu da anneannemin spesiyali (Giritlilerin yaptığı bir yemek) sugato.. Tarifi yakında..
 Bu da anneannem.. Gecenin 1'inde bulmaca çözerken.. 
 Yine sıcak bir sabah.. O sabah 100 kişiye sordum, çay hararet alır mı? Bu yelpaze bu yazı çıkarır mı? diye.. Tek popüler cevap çıktı "hayır" :)
 Dün Kocci buradaydı.. Bu da Çeşme'de bir yol aynasından bizim yansımamız.. Tabi ki sağdaki yarım dünya benim.. 
 Cemik ve çıngıraklı dalga.. Pek sevdi kendisini.. Bütün gün şıngır şıngır geziyor.. 
Bu da instagramda dolaşan bir mim.. Kendiniz hakkında ilginç 5 şey yazın dediler, bunlar ilk aklıma gelenler.. 
.
.
İşte son iki haftam böyle geçmiş..
Bugünümse gerçekten kötü geçiyor.. 
Geceleri artık pek uyuyamıyorum ve dün gece kelimenin tam anlamıyla hiç uyuyamadım..
Bebek sanırım az önce yan döndü.. Ara ara da acayip sancılar giriyor.. Perşembe dr kontrolümüz var.. Bakalım neler diyecek.. 
Nefes alamıyorum, uzanamıyorum :( kendimi çok halsiz hissediyorum..

Pazartesi eve dönüyorum, belki kendi yatağımda rahat ederim.. (inşallah)

İşte böyle yani..
.
Herkese iyi hafta sonları.. 

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun, dilerim bundan sonrası herşey yoluna girer,rahatlarsınız.Cemik'e öpücükler. Bide kocaman maşallah .

    YanıtlaSil
  2. tuvalet eğitimi için o plastik aparatı nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  3. bunca blog arasında üç blogu takip ederim, bunlardan biri elfony. diğerlerinin adlarını veremem, çünkü başım belaya girer. bu yazın da hoştu, sırıtarak okudum, teşekkürler.

    enişteme, ablama, cemik'e selamlar.

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)