26 Temmuz 2012 Perşembe

Yaz Hamileliği

Bir süredir sesim çıkmıyor değil mi?
Şu ara zor çünkü tam bir yaz hamileliği yaşıyorum..
Pek televizyon izlediğim yok ama haberler tahminimce şu şekildedir.. "Türkiye son yüz bin yılın sıcaklarını yaşıyor". Ya da İzmir yaşıyor.. Ya da ben tek başıma yaşıyorum da diyebiliriz :)
Derecede 39'u görünce nemin de etkisiyle bu derece 45 hissediliyor.. Bendeki ekstra hamilelik halinden ötürü ben bunu 50 derece hissediyorumdur herhalde.. Bütün gün duşa gire çıka boyum uzayacak vallahi.. 

Sesimin çıkmama sebebi de laptopun bana ekstra bir sıcaklık sağlaması.. 
Yine de öldün mü kaldın mı diyenim olmayınca herhalde unutuldum dedim de kendimi hatırlatma zamanının geldiğini anladım :) 
Bu yaz bu yelpazesiz geçmez diyordum ya.. Maalesef öyle olamadı.. Yelpaze elimde parçalandı resmen :)
Onun yerine 2 tane daha edindim, bir o bir bu derken serinlemeye çalışıyorum.. 
Bugün 32. haftayı da tamamladık kızımla.. Kendisinin de galiba keyfi pek yerinde değil.. Geceleri hiç uyutmuyor.. Tahminim doğum pozisyonuna da girdiği için nefes almakta da güçlük çekmeye başladım..
Cemik'te sırt üstü de yatabiliyorken kız hiç izin vermiyor sırt üstü yatmama.. O yüzden sağ ve sol tarafım çürümüş gibi ağrıyor sürekli üzerine yatmaktan.. Ayrıca nasıl bir canafor geliyorsa gece krampları aldığım takviyelere rağmen ara ara girmeye devam ediyor.. Aslında son iki gecedir hiç uyuyamadım desem herhalde yalan olmaz..
Cemik'in kardeşinden haberdar olduğunu hiç sanmıyorum.. :) Zira kendisi şımarmakla meşgul.. 
Bu arada Cemik'e kardeşi tarafından bir hediye takdim etmek gerekir herhalde doğum sonrası.. (Valla şimdi geldi aklıma) Tavsiyesi olan var mı? 
Bir de kilo meselesi var.. Tombik bacaklarıma bakmayın siz, ben zaten hiç bir zaman incecik olmadım.. Cemik'te 17 kilo almıştım, 6 ay içinde de hepsini vermiştim.. Kızda daha yavaş gidiyorum sanırım.. 10 kilo oldu şimdiye kadar aldığım.. Bundan sonra 7 kilo alacağımı sanmıyorum.. Sıcak havadan ötürü yiyememenin, Cemik'in peşinden koşturmanın tek avantajı bu sanırım.. 
Bu arada Cemik'le bir lazımlık denemesi yapalım dedik.. 18 aylık olduktan sonra sinyaller varsa deneyebilirsiniz diyorlar.. Evdeyken "çiş çiş" diye koşturup lazımlığına oturuyordu.. Hadi ikinci bebek doğmadan, mevsim de yazken şansımı bir deneyeyim dedim.. Bu tuvalet eğitimi 2-3 aya kadar sürebiliyormuş ama ben ilk günden pes ettim :) Çünkü karnımdan ötürü eğilip kalkmaya pek mecalim yok.. Burada evdeki düzen de olmadığı için daha fazla koşturmak gerekiyor.. Önümüzdeki hafta eve dönünce tekrar bi deneyeceğim ama kendimi yormadan.. Zaten maksimum 1 hafta denerim, olmazsa ertelerim, nasılsa daha küçük..
Zaten konunun uzmanları (böyle deyince de tuvalet uzmanı gibi oldu) yani çocuk psikologları ev değişimi ya da eve gelecek yeni bir bebek gibi durumlarda bu eğitimi erteleyin diyorlar.. Mantıklı.. 
.
.
İşte bendeki son durumlar bu.. 
Cemik'e hamileyken hamileliğime doyamamıştım.. Tadı (geç doğmasına rağmen) damağımda kalmıştı resmen.. Ama şimdi zaman bir an önce geçsin istiyorum.. 
Son 8 haftaya girdik.. En geç 8 hafta sonra minnak kız tintikosu kucağımızda olacak.. 
Zaman çabuk geçsin istiyorum ama erken de gelmesin.. Sonuna kadar sabırla bekler inşallah :)
Herkese serin yazlar, yaz hamilelerine de sabırlar.. 



16 yorum:

  1. 5 sene önce 80yılın görülmemiş sıcakları dedikleri sene hamileydim ağustos7de doğum yaptım kabus gibiydi çok iyi anlıyorum seni Allah yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin valla :) Daha var bakalım bizim.. Şafak sayıyorum..

      Sil
  2. sabır dileğini aldım. evet bu yaz çok mu? sıcak bize mi? öyle geliyor :D
    bende biran önce bitsin ama erken gelmesin diyenlerdenim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zormuş hakikaten yaz hamileliği.. Aslında şimdi yine iyi.. Doğumdan sonra fena ter atıyor insan bir kaç ay ya.. O araya havalar azcık serinler umarım..

      Sil
  3. Annemler aynı mantıkla büyük abime, küçük abim doğduğunda "Bak kardeşin sana ayakkabı hediye getirmiş" demişler. O kadar faydasını gördük ki diye anlatır hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım biz de laf olsun diye birşey alalım diyoruz :) Bizimki daha çok küçük anlamaz tahminim ama olsun ;)

      Sil
  4. Allah yardımcınız olsun..HAyırlısıyla gelsin minnak kız tintikosu =D.. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  5. bende 29. haftadayım çokk sıcak bunalıyorum ayaklarım şişti poğaça gibi oldular..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of of çok zor gerçekten.. Benim şanslı olduğum taraf hiç ödemimin olmaması.. Sanırım bunu tuzsuz beslenmeye borçluyum..
      Sana da devamında daha kolay bir hamilelik dilerim..

      Sil
  6. eee ben bu haberı nasıl gormedım hıcmı anlamadım bebek gelmıs 32. haftaya!! cok sasırdım masallah sıze allah saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın kolaylıklar versın ınsallahh

    YanıtlaSil
  7. Oyy ben CEMİĞİ yerim amaaa. O daha bebkken abi olmak nasıl olacak acaba. oyy yakışıklı tontiş. Hayırlısı ile minikte gelsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Bakalım ben de çok merak ediyorum.. İlk karşılaşmalarını kameraya çekmeyi planlıyoruz..

      Sil
  8. nasıl güzeldir dimi o heyecanlı bekleyiş:)sağlıcakla kucağınıza almanız dileği ile..benim de bir oğlum bir de 3 aylık minik bir kızım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy ne güzell.. Şanslılardanız ikimiz de.. :) heyecanlı gerçekten...

      Sil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)