26 Ocak 2013 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 67 - 68

Buyrun son iki haftanın instagram anlarıma..

Cemik canaforu ve Ecey tombik ördeği öğlen uykusu öncesi kudurmalarındayken.. Ecey emeklemeye başlayınca daha güzel kuduracaklar :)

Büyük hovardalık yaptık iki hafta önce.. Evde popcorn keyfi yapmayalı çok olmuştu..

Dayısı ve Ecey..

Canım arkadaşım tatlimutluluk 'un yılbaşı kurabiyeleri :) valla yemeye kıyamadım, biblo olarak kullanıyorum :)))

Ekmek canaforu Cemik'in, sabah üstüne tereyağı bal sürmeye niyetlendiğim ama bir dilim elde edene kadar çatladığım ekmeği..

En son Cemik'e hamileyken sinemaya gitmiştik.. Ta ki Cem Yılmaz'a gidene kadar :) Uzun zamandan sonra sinemaya gitmek muhteşem oldu.. Böyle bi heyecanlandım :)

Şu ara hava hep yağmurlu.. Evden dışarıya pek çıkamıyoruz..

Ecey ve uyku oyuncaklarından biri..

Aşırı yağmur yüzünden bu hafta bir kaç kere elektrik kesildi.. Neyse ki çok uzun sürmedi kesintiler..

Bu kanaviçe de bitti.. Bir ütü ve çerçeve işi kaldı...

Bloggerın beni delirttiği anlardan biri... Fotoğraf yüklemek resmen bir işkence oldu..

Nora'nın elceğizinden bıyık kolyem.. :) Çok beğenildi instagramda.. Nazar değdi, akşamına, nasıl oldu bilmiyorum yere düşmüş, üstüne bastım çıt diye gitti :(

Cemik'in doğumgünü için çalışmalara başladım.. Süslemede tabi ki kağıt ponpon da var.. Tarifini burada yazmıştım..

Cemik bu hafta çok büyük bir kabahat işledi, kardeşine okkalı bir şekilde vurdu.. Yaptığının yanlış olduğunu anlattık, git köşede düşün dedik.. Bi baktım gitti köşeye :) Ellerini de kavuşturdu 2 dakika kadar öyle kaldı.. Sonra "düşündün mü?" diye sorunca gidip öptü kardeşini.. Galiba Cemik gerçekten büyüdü :)

Cemik'in doğum günü temasına uygun çalışmalarım devam ederken..

Ta taaammmm :) Cemik ve dinozor kuyruğu..

Geçen gün çatı katını kurcalarken buna rastladım.. Kendim almadığıma eminim, birisinin hediye ettiğini de hatırlamıyorum ama çookk sevdim :) Galiba Noel Baba bırakmış..

Bu fotoğraf için bir yorum yapamayacağım :) Cemik kardeşini öpebilmek için her yere tırmanır..

Bu da ayıptır söylemesi gömüşlerimizden biri :) Sardalya her zaman çok güzel oluyor yahu..

Mat ve parlak ojenin uyumu ;)

Dün kuaföre gittim :) saçlarımı kendim evde kızıla boyamıştım.. Kesim ve minik değişiklikler yaptık..

İşte kuaför sonrası ben :) Arkalara biraz pembe attık.. Seviyorum böyle renkleri..

Hazır dışarı çıkmışken kuzenlerle yemek yedik.. Onu ayrıca yazıcam ;)

.

.

Herkese mutlu hafta sonları...

 

 

 

 

 

9 yorum:

  1. Saçlarınız çok güzel olmuş.İşlemenizde harika..İyi günlerde kullanın.. :)

    YanıtlaSil
  2. Cemik'in gidip köşede düşünmesi olayını çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim :))) umarım bir daha gerek kalmaz (ama kesin kalır)

      Sil
  3. :( Yaa ağlarım ben. O'nun o bilmiş, o donla arkasını dönüp düşünmesine kurban olurum. Bence Cemik süper bir abi olacak. Herkesi kıskandıran cinsten.
    Saçlar efsane olmuş. Ojeler şahane.Bayıldım.
    Hele o dinazor kuyruğu? Ona da ayrıca bayıldım.
    Kanaviçe süper olmuş. Ömür törpüsü resmen. Maşallah sabrına.
    Bu hafta bayağı dolu dolu geçmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Evet bu iki hafta çok yoğun geçti gerçekten.. Bloğu boşladım azcık :) önümüzdeki iki hafta da biraz yoğun gibi duruyor.. :) teşekkür ederim canım.. :*

    YanıtlaSil
  5. çok güzel kareler, tekrar tekrar 41 kere maşallah senin ufaklıklara. Saçlarını beğendim, dinazor kuyruğu şahane, pek yakışmış Cemik'e...

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)