27 Mayıs 2013 Pazartesi

Cemik'e Özel Süt Şişesi

Sunum mühim kızlar..

 Geçenlerde aldığım sütün şişesini değerlendirme zamanı gelmişti.. Zira Cemik için görsellik ve sunum çok mühim.. 
Mesela beyimiz sütünü pipetle içmeyi tercih ettiği gibi, pipetinin rengini de kendisi seçmek istiyor.. Seçmemişse kıyametleri kopartıyor.. Onun için sütün geldiği yer de çok önemli.. Şişeden koyarken görmüşse daha bir şevkle içiyor, kutu sütse o pipetle köpürte köpürte kırk saatte içiyor..

 Şimdi Cemik'le yepyeni bir deneyime yelken açmaya hazırlanıyoruz.. 
Artık aldığım sütü kaynattıktan sonra Cemik'e özel olan süt şişesine dolduracağım.. 
Bunun için daha önce aldığım bir günlük süt şişesini saklamıştım.. Güzelce yıkayıp etiketini çıkarttım..

Daha sonra da görüldüğü üzere çok da yetenek gerektirmeyen çizimler yaptım.. Abidik gubidik canaforlar falan fistan.. İnternette dolanırken rastlamıştım bu figürlere, biraz onlardan kopya çektim..

Boşken bir kaos halinde görünen bu şişe, taptaze, evimize sıcak sıcak gelen sütle dolunca (korkmayın yarım saat kaynattım) pek bi sempatik oldu..
Bakalım akşamüstü süt saatinde Cemik görünce beğenecek mi şişesini?

Not: Bu arada yoğurt tüketimimiz yaklaşık 10 katına çıktığı için annem içi sırlı orta boy bir güveç aldı bana.. (Anca bir litre süt alan kapaklı bir borcamda yapıyordum, başa çıkmıyordu..) Yoğurdu da bu güvece kurdum.. (Böyle mi denir?) Nasıl olacak çok merak ediyorum.. Bu sabah 5lt süt aldım, yaklaşık 4 litresi yoğurt olma yolunda.. Bakalım neticesi nasıl olacak?

17 yorum:

  1. ig'de görmüştüm çok beğenmiştim,şimdi burda post olarak çıktı karşıma,iki kelam edeyim dedim:)
    süper bir fikirmiş.şişe sıradan bir şişe olmaktan çıkmış,dizayn bir şişe olmuş:)
    el becerisi şart ama onları çizmek için,çok iyi çizmişsiniz bence :)
    umarım emeğinizin karşılığını alırsınız,cem'in tepkisi ne olacak merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cemik bayıldı :) Çok teşekkür ederim.. Basit bi şey ama şirin oldu..

      Sil
  2. Merhaba,
    Süt şisesi fikri çok güzel, süt bardağı da yapılabilir.
    Yaklaşık 3 aydır bakıcı ablamız evde yağurt yapıyor bize. Başlangıçta içi sırsız güveç kapta yapıyorduk biz de. Güveç kapta yapılan yoğurt çok lezzetli oluyor ancak bir süre sonra çok iyi kurumadığı ve sürekli nemli kaldığı için küfleniyor, temizliği de çok zor diye vazgeçtik, tencerede yapıyoruz şimdilerde. İçi sırlı güveçler konusunda bir yazı okumuştum. Sır malzemesi kurşun içeriyormuş, aklında olsun derim. Yine en iyici cam kaplar sanırım.
    Selamlar, sevgiler, kuzulara öpücük.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık, nasıl bir kalem kullandın resimleri çizerken, üzerine cila falan geçtin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cila yapmadım üstüne.. Cam ve porselen kalemi kullandım ama direk cam boyasıyla daha güzel olur bence..

      Sil
    2. Vitray için kullanılan kontur kalemler yıkayınca çıkıyor, sanırım porselen kalemiyle çıkmaz, ellerine sağlık, bir de bunun balıklısını yapıp su için kullamak lazım :)

      Sil
    3. Hmmmm... Evet ama benim kullandığım kalemin de kalıcı olması için fırınlanması gerekiyor.. Bu şişeyi de fırınlayamadım çatlar, kırılır diye.. Kalemin üzerinde kuruduğu zaman suya dayanıklıdır yazıyor ama bence bir kaç yıkamaya dayanmaz..

      Sil
  4. Şahane olmuş bravooo
    Bu arada paket süt tüketmediğinize çok sevindim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet şehir dışında oturmanın güzelliklerinden biri de taze sağılmış süt bulabilmek..

      Sil
  5. yaa çok şeker olmuş.. eline, aklına sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Hehehehehhh :))) Hayret sen nereden buldun o şişeyi?? :))
    Ben daha önce tabak boyarken kullandığım kalemlerle boyadım ama tavsiyem vitray boyasından yanadır.. :)

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)