15 Aralık 2012 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 62

Buyrun bu haftanın instagram anlarıma..

Yeni bir kanaviçe tabloya başladım.. Bayağı da büyük bi şey.. Ama ne zamana biter bilemem :)

Bunlar da Garanti'nin kumbaraları.. Biri kızımın biri oğlumun.. Çok hoşuma gittiler..

Ecey ve benyo keyfi.. Abisi de bayılırdı banyoya, Ecey de bayılıyor.. Günün en güzel vakti..

Bu da bir sabah uyuyakalmış annenin imdadına yetişen, hızlı tüketilebilen kahvaltı.. Beyaz peynir yatağında menemen :)

Geçenlerde Cemik'le tuvalet eğitimi macerasına giriştik.. 2 gün tek bir isabetli atış bile yapamadık.. Aslında koşuşturmacalı ama keyifliydi.. Yine de deneyimli arkadaşları ve annemin lafını dinleyip çocuğu da heladan soğutmamak adına 2 yaşına ertelemeye karar verdim.. Zaten Şubat'a da bi şey kalmadı.. Bu da eğitimin sürdüğü sabahlardan biri.. Sabah çişini kaçırmamak için Cemik uyanır uyanmaz aldım yataktan, gittik tuvalete.. Yapmadı keçi.. (Zaten çişi gelince lazımlıkta bir iki dakika harcayıp altına yapmayı tercih etti hep :) tekrar yatırdım.. "Çiş geline anne çiiişşş diye bağır annecim tamam mı?" dedim.. Papağan gibi "bağır bağır" dedi :)) Neyse bi yarım saat sonra "çiiiişşşşş" diye bir sese uyandım :) Hemen fırladım, tam oturtucam lazımlığa o da ne? Kakasını yapmış bizimki :) netice itibariyle bizde büyük küçük hacetin adı "çiş".. Şimdilerde lazımlık ortada, eğer isterse oturtuyorum ama bi şey yaptığı yok.. Umarım 2. yaşını doldurunca hemen alışır..

Nerden nereye.. İşte bu fotoğraf da o sabah "çişşşşş" haykırışından sonra çekildi.. Saat 8'e çeyrek vardı.. Hadi dedim 15 dk için tekrar yatırmayayım, yanımıza aldım Cemik'i ve hadi yat annecim dedim.. Ve şok şok şok! Cemik hayatında ilk defa kudurmak yerine bizimle horul horul 15 dakika uyudu.. Ben de keyfini sürdüm.. Ecey de uyanınca abisinin yanına yatırdım. Kocci zaten uyuyordu, bu kare de böyle doğmuş oldu :)))

Cuma akşamı böyle bir durum yaşadık.. Annemler çok ciddi bir durumu çok ucuz atlattılar.. Canımız çok sıkıldı ama Allah'a binlerce şükür ki korudu onları.. Olay gece uykularında da yakalayabilirdi onları, ya da evdeyken panikle daha kötü de olabilirdi.. Neyse ki ucuz atlatıldı..

Anneme "hallolur, üzülme" dedim ama gece beni bile uyku tutmadı.. Daha bu yaz tam olarak taşınıkları yepyeni ev, hevesle döşenmiş yepyeni mobilyalar, gezdiği ülkelerden topladığı şapkalar, biblolar, kitaplar, çatı katı ve hatta gardropların çekmeceleri dahil olmak üzere her yer simsiya kurum olmuş..

Ama nasıl bir mucizeyse, Allah nasıl korumuşsa evde tek bir mobilya bile yanmamış..

Elektrik panosu tutuşmuş, komple erimiş.. Hemen aşağısındaki ahşap ayakkabılığın üstünde duran modem erimiş ama ayakkabılık yanmamış..

İnstagram üzerinden geçmiş olsun dilleklerini yazan ve teselli eden bütün arkadaşlarıma bir de buradan teşekkür ediyorum..

Finalimi kızımla yapıyorum.. Artık yavaş yavaş uyku eğitimine başladık.. Gece rutini çok daha uzun süredir olduğundan çabuk alışacak gece kendi kendine uyumaya ama öğlenleri nasıl olacak bilmiyorum diye düşünüyordum ki dün hiç üzmeden ara uykularına kendi kendine daldı kızım.. (Maşallah) Bu eğitime girizgah için de Sinem Olcay Kademoğlu'nun Merhaba Bebek kitabını şiddetle tavsiye ederim.. Sadece uykunun öneminden değil bebeğin psikolojisiyle ilgili de çok güzel bilgiler var içinde.. Cemik doğmadan okumuştum ama şimdi unuttuğum bilgileri tazelemek için tekrar okuyorum, çok faydalı bir kaynak..

.

.

İşte bir hafta daha böyle geçmiş..

Yılbaşı ikinci çekilişim devam ediyor.. Katılım için son saatler, kaçırmayın derim ;)

Herkese mutlu hafta sonları..

 

 

 

4 yorum:

  1. Kanaviçe tablonu çok merak ettim. Annenlerin başına gelen olay için de çok üzüldüm. Allah'tan cana zarar gelmemiş. Aile boyu hepinize kocaman bir maşallah Elifcim...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canımm...

    YanıtlaSil
  3. maşallah Ecey'e de Cemik'e de, çok tatlılar. Annenin başına gelene çok üzüldüm, iyi ki canlarına bir zarar gelmemiş, kolaylıkla atlatırsınız bu zor durumu inşallah...

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)