20 Aralık 2012 Perşembe

Kanaviçe (etamin) Keyfi

Her ne kadar vaktim olmasa da yapmadan edemediğim bazı şeyler var; bunlardan biri de kanaviçe işlemek..
Çünkü insanın bütün yorgunluğunu alıyor, zihnini rahatlatıyor..

Şimdilerde büyükçe bir tablo işliyorum annem için.. Güzel bir çerçeveyle çok hoş olacaktır :)

.

Bazıları için kanaviçe işlemek çin işkencesi olabiliyor.. Bence bunun en büyük sebebi sürekli sayarak işlenmesi gerekmesi ve hata yapmaya çok müsait olması.. Hata yapmak da tam bir kâbus O_O İnsan o kadar işlediği şeyi sökerken işlediği sürede kazandığı huzuru bir anda tüketebilir :)

Ben kasnak kullanmıyorum çünkü taktığım ipin rengini bitirene kadar -çok alakasız yerlerde değilse tabi- yukarıya doğru işlemeye devam ediyorum.. O yüzden de masada oturup işlemek daha rahat geliyor.. Böylece boynumu da yormamış oluyorum..

Hata yapmamak için de işleyeceğim motifin fotokopisini çekip renkli bir kalemle işaretleye işatetleye gidiyorum.. Böylece işlemeye ara verdiğimde kaldığım yeri rahatça bulabiliyorum ;)

Bir de ben başladım mı saatlerce başından kalkmıyorum.. Dolayısıyla bir süre sonra o iğne insanın parmağını deliyor :)) Bu sorunu da bandaj bandıyla çözüyorum..

Parmağıma iki kat yapıştırdığım bant beni delinmelerden koruyor :)))

.

İşte böyle, size de söyleyeyim dedim, hadi ben işlemeye geri dönüyorum...

 

13 yorum:

  1. bende cok severim kanaviceyi hatta cok sevdigim bir ablama eyfel kuleli kitap ayraci yapmistim dogum gunu hediyesi ve gaza gelip cok guzel bir kanavice dergisi aldim oradan bir tablo secip anneme hediye yapacam ama yaza ona supriz o yokken yapip supriz yapacam ona gerci pek inanmayacak benim yaptigima ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır inanır :) çok da güzel bir hediye olur..

      Sil
  2. harika görünüyor canım büyük sabır istiyor ama çok da keyifli, rahatlatıyor insanı :)

    YanıtlaSil
  3. Elifcim ellerine sağlık. Annemler iğne batmasın diye yüksük kullanırlardı. Aklında olsun. Hala vardır herhalde piyasada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :) var var çeşit çeşit yüksüğüm ama kayıyor üstünden, yavaşlatıyor beni ::))))

      Sil
    2. Desene tereciye tere sattım :)) ne bilim bantı görünce düşünemedim onu :))Haklısın zordur onu kullanmak .

      Sil
  4. Kolay gelsiinnggg... Parmak çözümü süpermiş =)

    YanıtlaSil
  5. Ahhh bende bir ben mi kaldım kanaviçe işlemeyi seven diyordum. Bende aynen sizin gibi düşünüyorum aşırı rahatlatıcı. Terzi yüzüğü kullanmakta çok rahat daha bugün aldım hatta kendime bir tane evdekini kaybedince

    YanıtlaSil
  6. İşleme bitince ortaya harika bişi çıkacak.Elinize sağlık şimdiden.. :)

    YanıtlaSil
  7. ben de çok çok seviyorum en son bir nüyük ortanca tablo işledim ama henuz bloguma koyamadım güzel bir cerceve yaptırınca ondan sonra bitmiş halini koyayım diyorum. alsancak ta ara sokaklarda bir bayanın dukkanı varmıs cerceve yaptırabileceğim. sizin bildiginiz güzel cerceveler yapan bir yer var mı acaba bildiginiz. cunku bunlar çok emek verip yapılan seyler ve cerceve cok önemli bence. bir de sizin iki minik dunya tatlısından arta kalanlarla bunları yaptıgınızı düşünürsek buyuk iş... elinize saglık. cok severek okuyorum yazdıklarınızı. izmirden serpil

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş..ben daha küçük desenlerle takılıyorum hala :) bu arada ailenize çok çok geçmiş olsun,okumuş ama yorum yazamamıştım :)

    YanıtlaSil
  9. çok hoş görünüyor bitmiş halini merak ettim.

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)