24 Mart 2012 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 24

Buyrun bu haftaki instagram anlarıma..
Geçen cumartesi eve gitme çabalarımın ilk etabı olan otobüs yolculuğunda tam 1 saat 10 dakika geçirdim.. O kadar yavaş gidiyorduk ki apartman balkonlarındaki kedilerin fotoğrafını çekebiliyordum.. O gün tam 2 saat 10 dakikada vardım eve.. Kabus...
Pazar sabahı Cemik çok aksiydi.. Geceden, beraber kahvaltıya gideriz diye konuşmuştuk Kocciyle ama Cemik sabahın köründe kalkınca kendimizi erkenden yollara attık.. :) Bakınız bu karede Cemik aslında halinden memnun ama numaracı göz yaşı henüz kurumadığı için belli olmuyor :)
Ailece çok on numara süper bir köy kahvaltısı yaptık.. Cemik horozların ördeklerin peşinden koştu, kaydırağa bindi.. Doya doya koşturdu etrafta.. :)
Sonra eve dönüp kendimizi bahçeye attık.. Her yerimiz ot, çim oldu :) Bissürü çiçek diktim bahçeye.. Günün sonuna doğru üstüm başım yeşermişti.. Neyse ki çim lekesi artık çıkıyor :)
Bu arkadaş da Hhandesign 'ın bana bir hediyesi.. Kendisi aslen bir silgi ama o şekilde kalmayacağı kesin :)
Bir de başımıza böyle yeni bir oyun çıktı.. Çok eğlenceli.. 
Amaç verilen üç seçenekten birini seçip, çizerek karşındakine anlatmak ve onun bilmesini sağlamak.. Ama gelin görün ki aramızda kısa yolu tercih edip sempatik sempatik hile yapanlar oldu :)))
Çarşamba Cemik'le başbaşa günümüzdü.. Bütün gün oyun oynadık..
Ve dün sabah sevgili kuzenim yaptığı sabah kahvaltısının resmini çekip koyunca ben de "yiyen var yiyemeyen var, bak ben ne yiyorum" diyerek kahvaltımın resmini koydum.. 
Cornflex tercihim değil ama hamilelikte yavaşlayan bağırsak hareketlerine iyi geliyor. İlaç niyetine yani..
.
.
İşte bir hafta daha böyle geldi geçti..
Dün Kocci, 3 kişi WW WPX Contest için Yamanlar Dağı'na çıktı.. Ben hamile olduğum için bu sene dahil olamadım.. 48 saatlik bir yarışma ve çok önemli bir yarışma.. Umarım başarılı olurlar ve o sertifikayı da duvarımıza asabiliriz.. 
Pazartesi akşamı dönecek.. 
Şimdiden çok özledim.. 
Umarım eğleniyorlardır ;)
.
Herkese iyi hafta sonları..

4 yorum:

  1. bak buralara da cikip meshur olmusum :) hehehehe

    YanıtlaSil
  2. Canımcım uzun zamandır takip ediyorum seni.Ama belki bu ilk yorumumdur bilemedim.
    Oğluşun çok tatlı:):)Allah bağışlasın.
    İzmir'den Hekimköy'e toplu taşımayla gitmek işkence.
    Ben Kalabak'tayım.Urla dolmuşu ile dümdüz gelebilmeme rağmen dolmuş + otobüs ile Konak 1 saati geçiyor.İyi ki otobanımız var yoksa halimiz harap :(
    www.ayseguldonmez.blogspot.com


    www.ayseguldonmezesgin.blogspot.com


    Bloglovin/Aysegul's Daily Fashion Tips


    Bloglovin/Aysegul's Daily Cooking Tips


    www.lookbook.nu/aysegul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma.. Arabayla yarım saatte gittiğimiz yolu otobüs+dolmuşla 2 saatte dönüyorum.. Bunun daha kolay bi yolu varmış -olmalıymış- da ben bilmiyormuşum gibi geliyor..

      Sil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)