1 Kasım 2011 Salı

İlkokul günlüğüm

Ben Kocci'yle tanışana kadar hep günlük tuttum..
Yani okuma yazmayı öğrenmemin sonrasında 17 yaşıma kadar hemen hemen hergün yazdım.. 
Şimdi yazdıklarımı okuyunca, ne kadar özel olduklarını ve aslında benden başka hiç kimsenin okumasını istemeyeceğimi tekrar anladım.. Ve bu kış o güzelim defterlerimi sayfa sayfa okuyup yakmaya karar verdim.. 
Ya aslında hiç gönlüm el vermiyor ama.. 
Aslında ben özel hayat konusunda hep çok şanslı oldum.. Annem de eşim de özel hayata çok saygı duyar.. Günlüklerim önlerinde bile olsa, açıp okumazlar.. O yüzden içim hep çok rahattır.. 
Bu arada farkındaysanız babamı saymadım.. Babam günlüğüme "sevgili günlük babamı çok seviyorum" gibi şeyler yazmış bir insan :)
Neyse.. İçim çok rahattı ama kimin ne zaman göçeceği belli olmadığından yakmaya karar verdim günlüklerimi.. Ben yokken bile okunmasını istemiyorum..
.
.
Bu girizgahtan sonra ilkokul günlüğümden birkaç sayfa paylaşmaya karar verdim.. Çok komikler.. :)
Mesela ben "sevgili günlük" yazmayı bırak, günlerime başlık bile vermişim :)
Bu ilk günlüğüm..
Bu da ilk sayfadaki uyarı :)
Artık uyarıyı dikkate alırsan..
Başlığım "Yarın Sabah" 
Bak bu sayfaya tarih atmamışım ama birçoğunda tarih var..
Yazının sonundaki H.H. ne demek bilmiyorum :) Hatırlayamıyorum..
Bir de resim yapmışım..
Ne güzel şeymiş çocukluk be..
Ama geri dönmek istemem.. Onca sene okulu baştan hiç çekemem..

10 yorum:

  1. hhaaaahaaa :D h.h. :D ne acaba gerçekten :D
    Bende bi süre önce eski günlükleri imha ettim...
    Öyle olması gerekiyomuş gibin =)

    YanıtlaSil
  2. buldum :D hadi hayırlısı =)

    YanıtlaSil
  3. gözlerimden yaşlar geldi okurken benim eski günlüklerim geldi o kadar komikler :)
    anlatsam resmen krize girersinn :D

    seninkide o hesap OLMUŞ =)

    YanıtlaSil
  4. yarın sabah uyandım çok iyi yaaa:)))

    YanıtlaSil
  5. ayrıca umarım o dudakları dudağına boya sürüp yapmamışsındır :)

    YanıtlaSil
  6. Handesign
    Valla şu H.H. hakikaten ne hatırlamak istiyorum :)
    Bi de gerçekten dudaklarım çok başarılı olmuş.. Ben de şüphe etmedim değil.. Ama neyseki mum boyayla yapmışım.. Heralde boyayamamışımdır di mi dudaklarımı? :)

    *ssdesignbutik
    Bu daha başlangıç.. :)Sen diğer sayfaları gör...

    didem
    :) hiç sorma.. bir kavram kargaşası içindeymişim..

    YanıtlaSil
  7. :D Benim de var böyle günlüklerim. Hande gibi çoğunu imha ettim ama ilkokul zamanlarındakilere kıyamadım. Ve bence o H.H 'hadi hoşçakaldır'filandır. Küçükken böyle şeyleri kısaltmaya bayılırdık çünkü..

    YanıtlaSil
  8. @Karadut Ah be şu H.H. üzerine en ufak bir anımsama bile yok.. Amma silmişim.. İlkokul günlüğüm haricindekileri okudukça yakıyorum sayfa sayfa :)

    YanıtlaSil
  9. Ben Doğa kurbaası için günlük alacağım , okumayı yazmayı iyice söksün. :) kendi talep etti :)

    Bence çok güzel anılar bunlar keşke , yakmasan..

    YanıtlaSil
  10. @Şenay- Doğam
    ilkokul günlüğümü yakmayacağım ama diğerleri fazla özel :) belki bazı sayfalarını saklarım onlarında..

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)